Кошик
711 відгуків
+380 (99) 065-52-59
+380 (99) 065-52-59
Zohan-Textile

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.

Умови повернення для товарів належної якості

Всі товари, придбані в інтернет-магазині, ви можете легко та швидко повернути або обміняти, як упродовж 14 днів із дати отримання товару за умови, що: - не має візуальних дефектів, механічних пошкоджень та слідів експлуатації: подряпин, потертостей, тріщин; - повністю укомплектований, цілісність паковання не пошкоджена; — має збережене заводське маркування. Зворотна доставка товарів виробляється завдяки покупця. Що робити у разі неналежної якості товару? - Покупець може повернути товар неналежної якості, якщо вади істотні та виникли з вини виробника. Якщо вади несуттєві, покупець має право на безплатне усунення їх у встановлений законодавчий термін. Усунення вад, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, здійснюється завдяки покупця. Зворотну доставку товару неналежної якості оплачує продавець. У разі повернення товару покупець: інформує магазин про потребу повернення по телефону тіл. +380990655259 або пошті onopkoa197@gmail.com, повідомляє причину повернення, номер банківської картки для повернення коштів. формує повернення, що складається з товару в оригінальному пакованні, чека або накладного, а також номера банківської картки або лічби. Дані для повернення (Склад): М.Болехов Новая Почта -1 Оппко Олександровіч тел. +380990655259 Повернення засобів буде здійснене банківським переведенням упродовж 7 робочих днів із дати отримання нами товару. Згідно з Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненню товарів належної якості, якщо не дотримані зазначені вище умови. Контакти для зв'язку та повернення тел. +380990655259 Email- onopkoa197@gmail.com

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner